Skip to main content

Projekto 35 horoj:


Babilas

Sembang




Sembang bersembang
(perkenalan diri sendiri dan sembang persahabatan)

Bahasa Esperanto
Bahasa Malaysia
De kie vi venas ? Dari mana anda (awak) datang ?
Mi venas el …....... Saya datang dari............(nama negara atau tempat)
Ĉu vi estas studento ? Awak ialah seorang penuntut kah ?
Ne Tidak
Jes Ia
La vetero estas bona. Cuaca baik.
La vetero estas malbona Cuaca tidak baik
Hodiaŭ Hari ini
Morgaŭ besok
Hieraŭ kemalrin
Manĝo matena Sarapan pagi
Manĝo ,Manĝi Makanan ,aĵo=barang,Manĝi=makan
Trinko,trinki Minuman ,aĵo=barang,trinki=minum
restoracio restoran
(mi) Renkontas vin baldaŭ (saya) Jumpa kamu nanti
Mi devu iri Saya perlu pergi
Mi nomo estas …... Nama saya ialah ….
Pardonu min Minta maaf (minta ampun)
Mi volas uzi komputilon. Saya ingin guna komputer
Momento sekejab
Mi iras al butiko Saya pergi ke kedai.
Mi volas aĉeti panon, Saya ingin (mahu) beli roti.
Mi volas dormi. Saya ingin (mahu) tidur.
Mi estas laboranto Saya ialah pekerja
Mi lernas en universitato. Saya berlajar di universiti.
Mi estas senlaborulo Saya ialah seorang tidak bekerja,sen=tidak,ulo=orang
Unua foje Kali pertama
Mi jam vizitis kelkajn landojn. Saya sudah berlawat beberapa buah negara.
Kiam vi volas foriri ĉi tie ? Bila awak ingin (mahu) pergi dari sini ?
Permesas min helpi vin Inzinkan saya tolong awak.
La aero estas malpura Udara tidak bersih.
Poste ĉi tie ,kie vi iros ? Selepas sini, awak akan pergi mana ?
Mi eble iros hejmon. Saya mungkin akan balik rumah.
Mi eble vizitos aliajn lokojn de lando. Saya mungkin lawat tempat lain di negara ini.
Sendas al mi e-leteron (ret-letero) Hantar e-mel kepada saya (retletero=webmail)
Mia retpoŝo E-mel saya
bani mandi
duŝo Paip mandi hujan
eble Mungkin,kemungkinan
laca penat
Interesa, interese kagaum (interest, interestly)
Teo,kafo Teh,kopi (minuman)
glacio Air batu
spico Rempah (spice)
vegatarano Orang makan sayur (vegetarian)
fiŝo ikan
Eŭropo, Azio, ASOAN, Latina Ameriko Europa, Asia, ASEAN, Latin Amerika
Britain, USA, Aŭstralio,Nov-zealando Britio, USONO, Australia,New Zealand
Ĉinio, Tajlando, Indonezio, Malajzio Negara Cina, Thailand, Indonesia, Malaysia


Comments

Popular posts from this blog

French business would use Esperanto but

马来西亚东方日报专题

东方日报26日专题刊登在《动脉》版。 Oriental News special feature about Esperanto in Chinese